Страх та ненависть у Львові, або як я повернулася додому.

Использование материалов сайта
Все материалы данного сайта являются авторскими. Полное копирование материалов запрещено. Частичное копирование разрешено только при условии размещения гиперактивной ссылки на страницу материала.


Про те, чому культура важливіша за псевдо-патріотизм.



Перш за все, повинна вибачитися перед українськомовними читачами за неідеальну українську, а перед російськомовними - за те, що текст може бути їм не до кінця зрозумілим.


Цей текст - моя відповідь-пояснення усім коментаторам, поширювачам, читачам, підпісникам та, авжеж, хейтерам, яких під моїм 5-рядковим дописом про випадок у Львові (хто не читав: допис тут) на сьогодні набралося вже декілька десятків тисяч. І хоча моя україньска не ідеальна, пишу українською - щоб відразу ж відмести звинувачення у незнанні державної мови.



Два дні тому я повернулася з місячної подорожі у Нідерланди, куди поїхала збирати матеріал щодо успішного віришення деяких міських проблем, розвитку туризму та перейняти досвід роботи прес-служб культурних закладів і деяких приватних, благодійних та державних установ Королівства Нідерландів. Бо якісна комунікация - це ключ до успіху будь-якої справи.


Я зустрілася с десятками професіоналів, які надали мені дуже багато інформації та порад щодо розвитку культурного потенціалу країні, збору та утилізації сміття, розвитку велосипедного руху, вирішення проблеми тварин на вулиці, домашнього насильства та багато чого іншого.


Поїхала я туди на свої власні кошти, без жодної підтрімки с боку україньскої держави чи бізнесу (ніхто підтрімати не захотів, хоча я багато куді звертался). Для того, щоб розповісти про це українцям та використати цю інформацію для розвитку України.



І перш за все, розвитку культурного. Бо без культури немає нації, немає країни. Нажаль, там, у Нідерландах (та у переважний більшости європейських країн), про Україну та україньску культуру не знають майже нічого. 

А ось про культуру країни-окупанта, незважаючи на так звану підтримку України і засудження дій Росії, знають дуже багато. Мають російські музеї, виставки, привозять російскьії артистів та ставлять російські вистави. А у музеї Гаагського суду на титульному стенді стоїть велічезна “Війна і Мир” Толстого.


Про Україну там переважна більшість знає тільки те, що у нас був Чорнобиль та про війну на Донбасі. Навіть про Євробачення знають дуже мало людей та їхати на нього не збираються.  


Але не знають жодного україньского письменника, художника, співака чи якогось відомого митця. Немає нас як культурної держави в очах Европи.


За цей місяць я зовсів відвикла від того, що люди можуть бути такі агресивні. Що можуть прінципово відмовити у допомозі чи не відповисти на запитання. 

Ті, хто бував у Европі (напевно, не тільки в Европі) чудово знають, що на вулиці тебе ніколи не пішлють куді подалі, якщо не зрозумють твоєї мові. А, навпаки, будуть намагатися зрозуміти і допомогти. І це нормально. Для цівілізованих людей, цивілізованого суспілсьтва та цівілізованої країни.




Моя зворотня подорож була дуже довга та виснажліва - понад дві доби в автобусах, майже без сну. І ось останнім переїздом був Львів-Одеса. Перерва - понад 7 годин. Міста я майже не знаю, та й втомленість давала про себе знати. 

Нічого не хотілося, тільки скоріше у поїзд та спати. Десь в районі обіду я вирішила щос з’їсти, і не знаючи міських закладів, завітала у Макдональдс - тут можна бути впевненою, що їжа, хоч і не дуже корисна, але цілком безпечна.


І ось після обіду, у черзі до туалету я зіткнулася з дуже яскравим прикладом відсутності культури, прикритим псевдо-патріотизмом - я автоматично запитала у дівчіни російською , моєю рідною, мовою чи остання вона у черзі. На що вона відповіла мені, що не розуміє російської і россміялася в обличчя.


Я завжди ставлю культуру та етику понад усе, незважаючи на національність, різність поглядів тощо. И мені завжди дуже боляче бачити як мої співвітчизники, ніби-то патріоти, демонструють відсутність культури та видають її за любов до країні. 

І я віришіла дівчинку провчити - запитала теж саме английською. Яку вона теж не зрозуміла. А потім розповіла про це на своєму Фейсбуці.



От і вся моя історія. Про любов до України, про культуру та про моє ставлення до обмежених людей, які не хочуть думати, а тільки виражають агресію, не подумавши про те, що кожна людіна - це у першу чергу людина, а не носій мови. 

Що російськомовний українець - це не окупант, а просто людина, що спілкується на іншій мові. Скажіть, у кого с з вас немає жодного рідного чи друга, якій спілкується російською?


Але ж хіба могла я знати, що цей коротенький допис спровокує тисячі негативних коментарів та с десяток публикацій у так званіх ЗМІ? Побажань смерті, погроз тощо. 

Здохни, тварюко - це один с найпопулярнишіх варіантів. Ще мене пропонували знайти та вбити, малювали кров на моєму обличчі, відправити до мене Правий сектор… Не хочу продовжувати все. Моя ціль - не сіяти ненависть, а розвивати свою країну.  


Ні, зовсім не чекала я такої уваги і такої страшної реакції. Бо вона насправді страшна - коли брат хоче вбити брата. Коли тисячі готові забити камінням людіну тількі за те, що вона сказала кілька слів на мові найбільшої нацменшині країни.  І це не вигадка, як у рос ЗМІ, а болюча реальність - хто не вірить, зайдіть на мою сторінку у Фб.  




Я сподівалася на правильне розуміння ситуації та підтримку мого бажання зробити Україну культурною державою. А отримала ось таке.


І ось що я хочу сказати усім хейтерам та агресорам. Я не буду бажати вам того, что ви побажали мені. Я ніколи не відмовлю вам у допомозі, на якій би мові ви до мене не звернулися. 

Я завжди спробую вас зрозуміти і не засуджду за різність думок чи поглядів. Бо тільки так ми зможемо збудувати нову Україну. Демократичну, вільну,  успішну європейську країну. Тільки цівілізованими та єдиними діями, незалежно від мови, якою мі спілкуємося.


Я дуже хочу, щоб ви подумали про те, що те, що ви зробили зі мною, я маю на увазі вашу реакцію на мій допис про бескультурну дівчинку - це прояв неменшої агресії, чим агресія російська. 

Ви захищали відсутність культури, бажаючи смерті мені. Людини, яка усім серцем хоче світлого майбутнього для України і намагається для цього, хоч трошки, але робити.




И доки культура, етика, толерантність так скорінення будь-якої дискрімінації не стануть для вас релігією - ми не зможемо йти вперед. І будемо залишатися недорозвиненою частиною колишнього радянсьского союзу, де єдиною відмінністю від "совка" буде україньска мова.


Особлива подяка тим, хто підтримав у коментарях і тим, кто написав у приват слова підтримки. 

І дуже особлива подяка українськомовним українцям, які відкрито мене захіщали. Завдяки вам в України ще є надія.

Наша різність - це наша сила. Будьмо єдні, незалежно від мови, національності, кольору шкіри та орієнтації.


Всім миру!



Comments

  1. Цікавить: в Нідерландах ви теж російською спілкувались і обурювались, якщо хтось не розумів?

    ReplyDelete
    Replies
    1. А що, у Нідерландах майже пів-країні - російськомовни?

      Delete
    2. Так, як ви себе почували у Львові, щодня почувають себе українці Харкова, Одеси, Запоріжжя та інших українських міст. Чому би вам не зробити для себе подібне дослідження для об'єктивності і не написати про це? Порозмовляйте на вулицях свого міста місяць українською, тоді напишете про кількість "я нє панімаю вашей тєлячьєй мови".

      Delete
    3. А на моє питания відповіді не буде?

      Delete
    4. Відповідаю вашою мовою: как аукнется, так и откликнется. Так зрозуміліше? Те, що відбулося з вами у Львові - природна реакція на те, що робили російськомовні з україномовними протягом трьох з лишко століть "дружби".

      Delete
    5. Все таки питання відкрите - чому Ольга не звернулась українською. І ще громадянська війна кажете? Ну про що розмовляти з сепаратисткою? Ви так і не осягли своїм недалеким розумом чому на вас накинулись навіть російськомовні. Війни з росією немає по вашому. Тому оці ваші рефлексії взагалі не зрозумілі нормальним людям. А ви не лише лінгвоінвалід а ще й ватна пристосуванка з імперськими замашками.

      Delete
    6. Повторю вопрос: в Нидерландах половина населения - русскоязычные? Или к чему вопрос был?

      Delete
    7. Питання було до того, що треба поважати мову країни, в якій тимчасово перебуваєте. Ось ви тимчасово зараз перебуваєте на території України, маєте поважати її мову та культуру. Хоча б на половину так, як поважали мову та культуру Нідерландів.

      Delete
    8. Ольго, то що, соромно зізнатись читачам, чому ви в українському місті Львові не захотіли запитати українською?

      Delete
    9. Чому наша "толерантна" "європейська" журналістка не захотіла піти на поступки і заговорити з людьми їхньою рідною мовою, а вчить усіх інших бути толерантними і європейцями?

      Delete
  2. Ви повинні розуміти, якщо ви розумна людина, що оскільки історія набула розголосу, то практично усі агресивні коментарі з побажаннями кривавої розправи або смерті написані не реальними людьми, а людьми, які сидять на зарплаті у ФСБ, і їх мета показати які агресивні українці. Лише кілька коментарів там може від людей справжніх, які втратили когось з близьких на війні і в їх серці назавжди оселилась ненависть. А от ви зараз, якщо сама не на зарплаті у ФСБ, то підспівуєте цим кремлеботам.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Нажаль, там багато реальних людей. Яких я знаю...

      Delete
    2. Да уж, я думал преувеличивают ненависть львовян к русскоязычным, анекдоты всякие и т.п. Сам я во Львове не был, получается к моему счастью, я то на русском обычно говорю.

      Delete
    3. Хотя мое мнение все такое же, как и у Jaguar пока ещё.

      Delete
    4. Якщо тут ви можете писати украінською,то чому ж не можна було розмовляти?Я думаю,що ви це розголосили (враховуючи вашу журналістику)для цікавих змі кремля.Щоб показати,які у Львові погані люди.Колись ще до війни ми іздили кожного року в Крим.І ми стільки принижень чули там через украінську...А ТЕПЕР,коли йде війна з московітами,я віднеслася б до любоі мови адекватно,але не до московськоі.

      Delete
    5. люди всі реальні, а оля висоцька так нічого й не зрозуміла... напевно дається взнаки любов до русского языка

      Delete
    6. Так "грамотно" писати українською (як це робить автор), то краще мовчати

      Delete
    7. Чому? Я думаю, багато саме реальних людей, які відчувають себе приниженими, коли до них ТАК звертаються. Не виключаю, що в подібній ситуації і я сама повелася б так само, якщо не ще рішучіше.

      Delete
    8. Чому? Я думаю, багато саме реальних людей, які відчувають себе приниженими, коли до них ТАК звертаються. Не виключаю, що в подібній ситуації і я сама повелася б так само, якщо не ще рішучіше.

      Delete
    9. Якщо змогли створити цей "перл", то вже напевно цих "знань" якраз "під зав'язку" вистачило б на те, щоби з'ясувати УКРАЇНСЬКОЮ, за ким займати чергу до туалету... Може, на більше й ні, але ж у тій ситуації цього було достатньо, помилки в усному варіанті були би не такими помітними, усі по-доброму посміялися б, як це буває зазвичай, і Ви не створили би проблему. Однак Ви вчинили з точністю до навпаки, навмисне спровокувавши конфлікт. Значить, отримали цілком адекватну,очікувану й заслужену реакцію, хоча й менше, ніж варто було б.

      Delete
  3. Якби ви народилися десь у 1920-му - я б хотів побачити якою б була у жовтні 1941-го реакція, скажімо, ленінгадців на звернення до рих німецькою чи ньйю-йоркців - японською.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ну и так давайте на всех в гетто и или в газ камеру, раз у вас травма из-за прошлого. Ведь по-вашему выходит, что это мы тогда кого-то убивали.

      Delete
    2. Ольга, якби вас послали в камеру Лубянки - ви б тут не писали. А в Україні майже в кожного москвоязикі окупанти когось чи вбили чи скалічили.

      Delete
  4. ..а увидела реакцию неадекватов и неадертальцев... вот и вся культура до копейки... точно такая же злая вата, как и рашская ..один в один..Совок называется...

    ReplyDelete
  5. Авторка дуже обурена тим, що УКРАЇНКА В УКРАЇНІ відповіла її УКРАЇНСЬКОЮ мовою. Російський шовінізм в чистому вигляді.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Сумно, що обмежені люди і сюди прийшли. Я написала дуже детально, на що я образилася. Але ж ніякого сенсу Вам пояснювати щось немає. Ви не здатні бачити нічого окрім свого україномовного носу

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. А чому ви не перейшли на українську коли вона сказала, що не розуміє вашої мови?

      Delete
    4. "Толерантна" журналістка хоче щоб з нею спілкувались тою мовою яку вона вибрала коли іде в туалет. А всіх нетолерантних буде принижувати потім на фейсбуці

      Delete
    5. От якось так виходить,що високоосвічені просвітлені люди пропонують застосувата ще й фламандську(образно)мову,а обмежені,які й сюди прийшли,просто радили спробувити
      украхнською...Та що з них візьмеш-бидло.

      Delete
  6. Ви не вмієте елементарно писати — текст вкрито помилками на рівні 5 класу ЗОШ, Ви серйозно членкиня Союзу журналістів? Це просто соромно, Ви — безграмотна людяна, яка повчає інших, що їм треба / не треба робити.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Так может быть стоить хотя бы за это меня уважать? Что я, так плохо владея языком, все-таки попыталась говорить на нем с Вами, агрессорами. Нормальный человек после этого текста вполне поймет, почему я не разговариваю на украинском и как тяжело мне было это писать. А позорить не меня надо, а образование в Украине.

      Delete
    2. русскоязычная челюсть или узкий мир мешает выучить?

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
    4. А за що поважати? За незнання мови країни, паспорт якої маєте, країни, в якій народилися, якимось чином отримали атестат і диплом про вищу(!)освіту і навіть стали членом творчої спілки, та ще й літературної направленості?! Де, в якій країні Європи чи світу таке можливо?? Цілком логічно було б після такого "вис...тупу" в пресі у Вас їх відібрати, ці дипломи.... Яка толерантність???

      Delete
  7. більше схоже на спіч про захист ЛГБТ

    ReplyDelete
  8. Ольга, очень вас жаль, только сегодня говорил с другом со Львова про язык, и отношения к русскоязычным, он заверил меня, что проблем вообще не возникает. А вечером вот прочитал случайно ваш пост. В Швейцарии говорят на пяти языках. И нет проблем. К сожалению с Европы мы мало чего хорошего пытаемся взять

    ReplyDelete
    Replies
    1. Нет во Львове проблем с русским языком! Я была в пятницу проездом во Львове и зашла на "Ярмарок" перед оперным... подошла к прилавку и обратилась к продавцу на украинском ( мой родной язык), продавец оказался русскоязычным... дальше мы общались на русском. Вопрос. Стоял бы он в центре Львова со своим товароми если бы у львовяне были настолько нетолерантны к русскоязычным

      Delete
    2. Так чому ж ви її створюєте?! Щось дійсно зммістовне написати роз... таланту не стає? Якщо стає-скиньте посилання.

      Delete
  9. Людина, яка намагається звинуватити українців у нетерпимості та недемократичності, пише ось такі речі: "а если националистическая армия Украины убила моих предков - то для меня украинский языка вполне может быть языком врага. Вы о таком не думали?"
    Мабуть дійсно варто задуматися, завтра, якщо окупанти, не дай Бог, прийдуть у ваше місто, Ольга буде різати животи українцям саме за мову, за прапор, за відмову у співпраці з ворогом...
    Люди, будьте пильні, не пробачайте ольгам наруги над Україною.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Я никогда не причинила вреда ни одному живому существу и считаю это неприемлемы. А вот Вы и такие как Вы с радостью бы перерезали мне горло. Я вчера уже такое получала

      Delete
    2. І що вас обурило?Ви не допускаєте,що людина могла не знати російської мови?Українці всі мають обов'язково знати єтот єзик,а вам ,москалям,можна не знати української мови?Не допомагайте Україні розвиватись,бо це блеф!Ви хіба шкодите!Через вас усі біди в Україні!

      Delete
  10. Два питання:
    1) Щось чули про редактора у Ворді?
    2) З ким наразі Нідерланди воюють?
    Чесно скажу, дочитати вашу галіматню на азіровці не зміг, товаріщ український журналіст.

    ReplyDelete
  11. Приведу вам пару жизненных ситуаций. В Киеве бываю очень редко, поэтому плохо ориентируюсь в городе. На улице спрашиваю на украинском как пройти к ... в ответ прозвучало "извините но я вас не понимаю" (так несколько раз). Думаю окей, мб действительно не понимают, сажусь в троллейбус и спрашиваю, также на украинском, сколько стоит билет. В ответ "что что?». Иду по Львову, подходят русскоязычные люди и спрашивают как добаратися к определенному месту. Отвечаю им на украинском, на что ответ - "мы вас не понимаем". А теперь ответьте на один простой вопрос. На сколько надо быть ограниченным человеком что бы за 25 лет независимости не выучить язык? И проканал бы такой вариант с "я вас не розумію" в том же Москвабаде?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Наглая неприкрытая ложь.В Киеве все прекрасно понимают оба языка,если конечно это не своеобразный закарпатский диалект)) И я не понимаю,для чего вы сейчас так нагло обманывает и какие цели преследуете,кроме как все больше развивать ненависть в стране.Вы не меньший сепар,а может даже больший,чем на востоке.

      Delete
    2. это не ложь, а такой же случай как и во львовском маке.

      Delete
    3. Вы хоть подумали, что раз люди спрашивают дорогу, значит, наверное, это не киевляне, а туристы и они и рады бы вас понять, да просто не знают вашего языка? И они вам что - нахамили в ответ? И нормальный человек это бы понял и перешел на понятный вопрошающему язык. А вот ненормальный начинает показывать свой комплекс неполноценности...

      Delete
    4. Да, Богдан, а сколько должно пройти лет, чтобы вы выучили, наконец, язык большинства населения Украины? Для вас даже субтитры под фильмами пишут - а вы все никак не можете научиться общаться не только на мове киевских оккупационных властей...

      Delete
  12. у мене два рази за життя була ситуація коли кричали "гаварі па рускі". Та дівчина молодець треба було ше послати "по руски"

    ReplyDelete
  13. Хто така автор статті, що стільки помилок навставляла? Чому цій дрімучій особі бИзнес повинен давати гроші на поїздку в Нідерланди? В Нідерландах вона кого презентувала? Якщо Україну, то ми понесли репутаційні втрати від таких представників

    ReplyDelete
  14. Журналістка(!), яка виросла і дістала освіту в незалежній Україні, демонструє знання державної мови на рівні калузького геолога Азарова. І вона ще має нахабство розповідати щось про комунікацію??? «Я завжди ставлю культуру та етику понад усе», - тут уже коментарі зайві. Освіжіть у пам'яті її розповідь про те, як вона «провчила» 😁😁😁 знанням англійської мови українську дівчину.

    ReplyDelete
  15. Культурна ви наша... Підкреслено звертатись по-англійськи аби лише не розмовляти по-українськи - це по-культурному?

    ReplyDelete
  16. Я звичайно перепрошую, ви в гугл-перекладачі перекладали свій "обурливий текстик"? Як на фахівця у галузі комунікацій, члена Національної спілки журналістів ви демонструєте "феноменальні" знання мови. Треба було на "могучєм" написати, про те як ви,бідолашна, постраждали у Львові. Я співчуваю вашій обмеженості та тому, що ви не знаєте, в якій країні живете і яка мова у цій країні має домінувати.Ви запитали цю дівчинку на російській, англійській, але тільки не на українській. Чому? Ви підтримуєте путінську пропаганду, відповідно до якої "українська мова - ето наречие, а не язик"? Ви вважаєте українську мову мовою селюків та "бандерівців", на яку можна плювати? Чи ви неповносправна в інтелектуальному сенсі? Я не розумію у чому проблема: людина в українському місті сказала, що не знає російської, уявляєте так буває. Перепрошу, що не написала на "могучєм", я не збираюсь спілкуватись мовою тих, хто століттями вбиває моїх співгромадян. Мову ворога треба знати, але не популяризувати її.

    ReplyDelete
  17. В цьому і вся суть. Держава держиться на мові, все інше від (лішого). Приклад: Ізаїль, збирав свою мову по всьому світу, як розпалось суспільство, не вникаючи в історичні деталі.

    ReplyDelete
  18. То ви, українська журналістка, фахівець в царині зв'язків з громадськістю? Народилися й виросли в Україні й не знаєте мови народу, на землі якого живете! Але вимагаєте щоб українці толерантно ставилися до мови окупанта! А москвинська - це мова окупантів й колонізаторів України й не важливо чому ви послуговуєтесь мовою ворогів України, чи ви належите до нащадків окупантів й колонізаторів, а може належите до манкуртів, що забули мову предків, а може зневажили мову, так само як зневажаєте Державу, що поки, що навіть не стала справді українською.
    Саме тому вираз московитського вождя про те, що московія там де москвинська мова, при його абсурдності таки правильний і всі ті, що з початком агресії не перейшли на українську - таки підтримали цю війну на боці ворога. Навіть в найбільш зухвалих висловах апологети руцкаґа міра не бажають забирати західну Україну в свою недоімперію, бо знають, що тут мешкають українці, які ніколи не будуть себе ідентифікувати московитами. А ви себе не відмежовуєте від наших ворогів і бажаєте щоб вас поважали? Ви представник ворога на українській землі.

    ReplyDelete
  19. Найбільш цікавіше було спостерігати як рассєянабазарящіє "українці" спілкувались в Товаристві "Просвіта" в Буенос-Айросі на кацапськам з людьми , які народились і виросли в Аргентині і взагалі чи абсолютно не розуміли кацапську . Але ці "українці" навіть дуже "вазмущалісь" що типу їх "нє панімают" . "КАК ЄТО ТАК НЄ ПАНІМАТЬ РЮЦКЄ ЯЗІК ? "

    ReplyDelete
  20. Ольга, добрий день. Реакція на ваш пост є такою бурхливою не стільки через російськомовність автора, скільки через поведінку, яку ви описали так: "І я віришіла дівчинку провчити...". Дівчинка, з якою ви спілкувалися - бик, типовий львів'янин або перейшов би на російську, або чітко відповів би на запитання українською. Інші реакції це вже не ознака регіону, а ознака інтелекту. Проблема в тому, що Ви вирішили биканути у відповідь, що аж ніяк не стикується з толерантністю голандців, на яку ви так активно рівняєтесь.

    P.S. Про культурну державу на карті Європи: а ви багатьох відомих бельгійців/словенців/чехів/т.д. знаєте? Це не значить, що в них культура бідна, а значить, що в голову крім Кафки ніхто не лізе, бо багатьох видатних людей ми просто не знаємо по національності.

    ReplyDelete
  21. 1."Немає нас як культурної держави в очах Европи."
    /////
    Перша частина посту про те, що Росію в Нідерландах знають, а Україну - ні. Ок, а далі? Що з того?
    Це типу: "а я для цього рвуся на частини, щоб Європа про нас дізналася"?
    Але ні, нічого такого автор не написала. Бо, мабуть, не для цього писалося, а для того, щоб показати, що справжня українка таки невихована, а не рускаязичная укрАінка.


    2."щоб відразу ж відмести звинувачення у незнанні державної мови."
    /////
    Щоб це зробити, треба нею володіти трохи краще, ніж на рівні першокласника. Кількість помилок в тексті просто шокує. Ваше "знання" мови можна описати чудовим висловом: "Чув дзвін, та не знає де він". Ось приблизний(не повний) перелік помилок із тексту:

    віришення
    иформації
    потенціалу країні
    підтрімки с боку
    багато куді звертался
    Так як же правильно Нідерланди чи Нидерланди?
    переважний бильшости
    прівозять
    ставлять російські виставі
    велічезна
    більшисть
    прінципово
    відповисти
    що на вуліци тебе ніколи не пішлють куді подалі
    навпакі
    "Для цівілізованих людей, цивілізованого суспілсьтва та цівілізованої країни" хіба так важко в одному реченні написати одне слово однаково? Хай вже не правильно, але хоча б однаково!
    виснажліва
    щос
    патріотізмом
    відповіла мени
    россміялася
    И мені завжди
    відають її за любов до країні
    віришіла
    "людіна - це у першу чергу людина". Цікаве спосетреження!
    якій спилкується
    публикацій у так званіх
    на моєму обліччи
    тількі за те
    того, что ви побажали мені
    николи
    якою мі спілкуємося
    захіщали
    стануть для вас релігіиєю
    незалежно від мові
    орієнтациї

    Якщо ви хотіли показати, що знаєте мову, то ви її не знаєте! Якщо ж знаєте, то навмисно знущаєтеся з неї, тоді всі хейтери - молодці.


    3."громадянську війну на Донбасі"
    /////
    Так он як це називається! Громадянська війна! Не толерантні укри напали на бідолашних російськомовних донбасян і почалася громадянська війна! Тепер же все зрозуміло стало!

    4."І я віришіла дівчинку провчити"
    /////
    Вирішила дівчинку провчити, хотілося стати "героєм", а вийшло навпаки. Біда та й годі!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 5."От і вся моя історія. Про любов до України..."
      /////
      В усій історії нічого про любов до України, а тільки не дуже вдалі спроби виправдатися і показати все ж таки дівчинку зі Львова неосвіченою "селючкою". Мовляв я ж тут така їздила в Нідерланди(чи в Нидерланди, я так і не зрозумів куди саме. Десь в Европу...), а вона хто? Ні па-русски, ні па-англійски нє панімаєт! Как такоє вазможна вапщє?!


      6."сказала кілька слів на мові найбільшої нацменшині країни".
      /////
      Якщо ви - нацменшина, то ви маєте знати і поважати державну мову країни, в якій живете. І якщо це мова нацменшини, це значить, що її не зобов'язані розуміти всі. А це автоматично говорить про те, що ви не мали ніякого морального права "провчати" ту дівчину. Отже ви самі виступили в ролі агресора, а тепер дивуєтесь реакції.


      7."Я дуже хочу, щоб ви подумалі про те, що те, що ви зробилі зі мною, я маю на увазі вашу реакцію на мій допис про бескультурну дивчінку - це прояв неменшої агресії, чим агресія російська.
      Ви захіщали відсутність культури, бажаючи смерті мени. Людини, яка усім серцем хоче світлого майбутнього для України і намагається для цього, хоч трошки, але робити."
      /////
      Культурна, думаюча людина, якою ви себе позиціонуєте("та про моє ставлення до обмежених людей, які не хочуть думати, а тільки виражають агресію, не подумавши"), перш ніж писати той пост на 5 рядків, подумала б ось про що. Вона живе в Україні, де єдина державна мова - українська, вважає себе українкою(принаймні так пише в ФБ) звертається до іншої(справжньої) українки на мові країни-агресора. Справжня українка відповідає типу-українці, що не розуміє цієї мови. Типу-українка обурюється і замість того, щоб звернутися на їх спільній, державній мові, вирішує провчити "селючку".

      Delete
    2. 8."И доки культура, етика, толерантність так скорінення будь-якої діскріминації не стануть для вас релігіиєю - ми не зможемо йти вперед. І будемо залишатися недорозвиненою частиною колишнього радянсьского союзу, де єдиною відмінністю від совка буде україньска мова."
      /////
      Якраз наша толерантінсть довела до того, що українську мову не поважають навіть її домі, до того, що україномовне середовище в Україні треба шукати! До того, що коли ти не знаєш російської, не розумієш її, не переходиш на російську, коли до тебе нею звертаються, то ти автоматично стаєш невихованим бидло-селюком або мовним фашистом! Недорозвинена частина радянського союзу залишилася в головах тих, хто не зміг за 26 років вивчити державну мову!


      9."Olga Vysotskaya Я теж знаю. Та що? Оскільки я звичайно спилкуюся російською, на бачу нічого кримінального в тому, що автоматично звернулася до людини на цій мові. Яку вона, звичайно ж, зрозуміла. Якби вона була нормальною людиною, вона б просто відповіла українською, що так, я остання. А так, це мовний фашизм"
      /////
      Назвати людей фашистами за те, що вони говорять рідною мовою і відстоюють своє право на це фашистами, а потім дивуватися погрозам.

      10.Чи мій коментар вас не надто образив? Чи достатньо є над чим подумати? Тепер вже вам, як культурній, вихованій людині.

      Без поваги до вас, Олександр.


      p.s. Вже коли публікував коментар, побачив, що він попідкреслював всі ваші помилки в цитатах. Отже ви навмисно так опублікували?

      Delete
  22. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  23. Ольга,а где была ваша толерантность,когда вы писали о людях в очереди к мощам святого Пантелеймона?Часто вы встречаете за рубежом негативные высказывание о религии в публичных местах публичных людей?(а вы же публичный человек,как журналист).Что посеешь,то и пожнешь)) https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10212011460306458&id=1371935711&fs=0

    ReplyDelete
  24. Это ж каким долбо***м надо быть, чтобы из обычной бытовой истории (скорее придуманной больным воображением) сотворить такой срач в сети!!! И заметьте: все идут не в ногу, одна она права во всем... А сколько агрессии!!! Ещё немного, и будет рассказывать, что ее во Львове Правый сектор хотел распять на заборе в одних трусиках... Я понимаю, что время течёт с разной скоростью в зависимости от того, с какой стороны двери туалета (уборной по-высоцкой) находится человек: для того, что внутри, время течёт быстро, для того, кто снаружи, время тянется мучительно медленно, тут не долго и до того, что моча в голову ударит... Теперь все знают, что девочка Оля ходила во Львове в туалет (уборную)... Новость то какая! А скорее всего убогий вымысел (журналист всё-таки, профессия такая: срач разводить, если нет ума для других тем). Вот она обвиняет всех, что ее не так поняли. Так это ведь зависит от уровня развития речи журналиста, излагай свою мысль доступным языком, а не умеешь излагать, так лучше молчи, за умную сойдешь. А говорить, что все вокруг неправы, что образование виновато в том, что она на азировке разговаривает... что тут скажешь, это, или диагноз, или мужика надо... И насчёт поездки в Нидерланды: кому нужны ваши познания в утилизации мусора? Где вы собираетесь применить свои познания? Народ информировать? А дальше что? Считаю, что каждый должен заниматься своим делом, тем, в котором разбирается, а не тем, о чём от кого-то услышал. Специалисты и без вас знают как и что утилизировать, но, к сожалению, не они решают, что и как строить для утилизации мусора. В общем, вывод один: прекращайте срач... Пиар уже получился

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Пикап-факап: как SMM-команда Le Boutique репутацию шефа “спасала”

World Life Experience: Scam-project in a Portuguese mask